Personal training markkinan potentiaali 0,5-1,5 miljardia euroa

Personal training -markkina on kasvanut viime vuosina alan pienyritysten sekä kuntokeskusten ulkopuolelle. Uusina pelureina alalle ovat tulleet myös terveydenhuoltoalan toimijat, kuten lääkärikeskukset sekä työterveyspalveluja tarjoavat yritykset. Niiden lisäksi personal training toimintaa tarjotaan kasvavassa määrin myös apteekkien, urheilukauppojen, vakuutusyhtiöiden sekä eläkevakuutusyhtiöiden toimesta.

Lue lisää
Liiketoiminta Liiketoiminta

Liikunta-alan yrittäjän 80/20 -sääntö

Pareton -periaatteessa missä tahansa ilmiössä 80 prosenttia seurauksista johtuu 20 prosentista syitä. Tämä tarkoittaa siis sitä, että 20 % tekemisestämme ja valinnoistamme vaikuttavat 80 prosenttiin tuloksesta. Omasta toiminnastaan ja liiketoiminnastaan täytyy löytää tuo 20 prosenttia, jotta saavutetaan mahdollisimman hyvä tulos ja asiakaskokemus.

Lue lisää
Liiketoiminta Liiketoiminta

Personal trainer: erottaudu markkinoinnilla!

Personal trainerin työssä itse pääpaino ja ensisijainen intohimon kohde on yleensä valmentamisessa. Kuitenkin, jotta valmentaminen on mahdollista, tulee ensin saavuttaa potentiaalisten asiakkaiden huomio. Miten? Miten erottua massasta? Miten olla uskollinen omalle asiantuntijuudelle ja samalla puhua tuotteestaan innostavasti ja ymmärrettävästi? Miten rajata ja löytää oma asiakaskuntansa?

Annetaan Bailamaman Maija Kiljusen kertoa oma, räväkkä tarinansa erikoisesta sattumuksesta ja rohkeasta heittäytymisestä!

Lue lisää