Trainer4You Blogi
Blogikirjoitukset, uutuudet, koulutusjulkaisut, kuulumisia Trainer4You tiimiltä sekä muita uutisia. Tilaa uutiskirje ja saat uusimmat blogipäivitykset suoraan sähköpostiisi!
Kategoria
- Aerobinen harjoittelu 2
- Ammattina PT 12
- Anatomia & Fysiologia 18
- Asiakassuhde A:sta Ö:hön 12
- Auktorisoitu personal trainer 1
- E-sports 1
- E-urheilu 1
- Elintapalääkäri Jakob ... 13
- Erityisasiakkaat 13
- Harjoittelu ja liikunta 92
- Henkilökohtainen kasvu 59
- Henkilökuvat 83
- Intervalliharjoittelu 7
- Jatkokoulutukset 12
- Kehonkoostumusmittaus 1
- Kehonpainoharjoittelu 3
- Keskivartalo 3
- Kestävyys 19
- Kirjat 10
- Koulutus 10
- Koulutuskokemukset 2
- Kuntosali 16
- Kuntosalivalmennus 1
- Lantiopohjan harjoittaminen 1
- Lihasmassa 11
- Liike on lääke 5
- Liiketoiminta 69
- Liikunta lääkkeenä 14
- Motivaatio 1
- Myynti ja markkinointi 5
- Oppaat 14
- Painonhallinta 16
- Palautuminen 19
- Personal trainer 46
- Personal trainer -studio 3
- Personal training 183
- Psyykkinen valmennus 46
- Rasvanpoltto 8
- Ravintovalmennus 97
- Stressi 1
- Terveysvalmentaja 3
- Toiminnallinen harjoit... 2
- Työhyvinvointi 9
- Uni 1
- Uutiset 96
- Valmennustyö 1
- Vinkit kuntoilijalle 8
- Voima 16
- Voimavalmennus 9
- aktiivinen terveys 3
Asiakassuhde A:sta Ö:hön: Onnistunut ensitapaaminen
Ensivaikutelma luodaan sekunneissa. Siksi siihen on syytä panostaa. Ensitapaaminen onkin liiketoimintasi näkökulmasta ratkaiseva hetki, sillä kauppaa joko syntyy tai sitten ei. Ensitapaaminen on myös asiakastiedon keräämisen näkökulmasta tärkeä hetki, johon on syytä valmistautua huolellisesti. Taustatiedot kannattaakin kerätä talteen haastatellen sekä asiakaslomaketta täydentäen. Kartutat asiakasrekisteriäsi, vaikka kauppoja ei sillä kertaa syntyisikään ja saat arvokasta tietoa valmennuksen tueksi.
Asiakassuhde A:sta Ö:hön: Asiakashankinta
Asiakashankinnassa oleellisinta on itsensä näkyväksi tekeminen. Se onnistuu tehokkaimmin verkon sekä verkoston kautta. Myös puskaradio on oleellinen väylä uusasiakkaiden hankintaan, mutta ennen kuin se lähtee pöhisemään, täytyy muutamia asiakkaita olla plakkarissa. Onnistumistarinat, referenssit, kahvipöytäkeskustelut sekä ammattimainen ja välittävä valmennusote ovat erinomaisia markkinointikeinoja, kunhan ketsuppipullon korkki on poksahtanut auki eli asiakashankintakaista on saatu auki.
Personal trainerin työkalut: Sähköposti
Koska pullopostin tai kirjekyyhkyn toimitusnopeus ja jouhevuus eivät työhönsä tehokkuutta tavoittelevalle Personal trainerille riitä, on jokaisella oltava toimiva sähköposti.