Asiakassuhde A:sta Ö:hön: Onnistunut ensitapaaminen

Ensivaikutelma luodaan sekunneissa. Siksi siihen on syytä panostaa. Ensitapaaminen onkin liiketoimintasi näkökulmasta ratkaiseva hetki, sillä kauppaa joko syntyy tai sitten ei. Ensitapaaminen on myös asiakastiedon keräämisen näkökulmasta tärkeä hetki, johon on syytä valmistautua huolellisesti. Taustatiedot kannattaakin kerätä talteen haastatellen sekä asiakaslomaketta täydentäen. Kartutat asiakasrekisteriäsi, vaikka kauppoja ei sillä kertaa syntyisikään ja saat arvokasta tietoa valmennuksen tueksi.

Lue lisää

Asiakassuhde A:sta Ö:hön: Asiakashankinta

Asiakashankinnassa oleellisinta on itsensä näkyväksi tekeminen. Se onnistuu tehokkaimmin verkon sekä verkoston kautta. Myös puskaradio on oleellinen väylä uusasiakkaiden hankintaan, mutta ennen kuin se lähtee pöhisemään, täytyy muutamia asiakkaita olla plakkarissa. Onnistumistarinat, referenssit, kahvipöytäkeskustelut sekä ammattimainen ja välittävä valmennusote ovat erinomaisia markkinointikeinoja, kunhan ketsuppipullon korkki on poksahtanut auki eli asiakashankintakaista on saatu auki.

Lue lisää